For English viewers

Målet med denne bloggen er å dele mine jaktopplevelser i inn- og utland. Har du noen spørsmål til meg send meg gjerne en epost: amossing@gmail.com

The purpose of this blog is to share my hunting experiences both in Norway and abroad. If you have any questions regarding my hunts, do not hesitate to drop me an email: amossing@gmail.com


Skitt jakt!
Happy hunting!

mandag 22. august 2011

Reinsjakt 2011

Reinsjakta er godt i gang og jeg har vært til fjells hele helga. Ikke jaktet selv, men fulgt to brødre på deres aller første reinsjakta. Jeg har filmet til Mossing & Stubberud Medias kommende reinsjaktfilm. Fikk mye bra materiale, deriblant to bukkefall. Legger ut noen bilder av bukkene nå. Filmklipp kommer etterhvert :)









Snart bærer det avgårde til fjells igjen!

Ingen kommentarer: