For English viewers

Målet med denne bloggen er å dele mine jaktopplevelser i inn- og utland. Har du noen spørsmål til meg send meg gjerne en epost: amossing@gmail.com

The purpose of this blog is to share my hunting experiences both in Norway and abroad. If you have any questions regarding my hunts, do not hesitate to drop me an email: amossing@gmail.com


Skitt jakt!
Happy hunting!

søndag 11. desember 2011

Kinesisk vannrådyr m.m i England

Skriver dette fra en pub i England. Har noen herlige dager her borte. Jakt på morgenen. Pub på dagen og jakt igjen på kvelden :)
Startet i Bedfordshire etter kinesiske vannrådyr. Jeg skjøt en gullmedaljebukk allerede første dag. Sandra skjøt en cull-buck to dager etter. Hennes første vilt noensinne! Etter dette har vi vært med på "rough" og "driven shoots" etter fasan, rødhøner, duer og ender, samt jaktet dåhjort. Jeg skjøt en liten bukk for et par dager siden. Kommer hjem neste uke. Skal oppdatere med bilder og video da!

Ingen kommentarer: