For English viewers

Målet med denne bloggen er å dele mine jaktopplevelser i inn- og utland. Har du noen spørsmål til meg send meg gjerne en epost: amossing@gmail.com

The purpose of this blog is to share my hunting experiences both in Norway and abroad. If you have any questions regarding my hunts, do not hesitate to drop me an email: amossing@gmail.com


Skitt jakt!
Happy hunting!

tirsdag 13. april 2010

Lokkejakta går sin gang..

Vi har drevet endel lokkejakt i det siste, men ikke fått skutt siden forrige videosnutt. Imidlertid har vi fått lokket inn et par. Men selv om man får lokket de inn er det slett ikke sikkert man får skutt..
I dette videosnuttet vises to rever som lokkes inn uten at skudd løsnes. I første del av klippet var jeg ute alene med kamuflasjetelt, kamera på stativ og Sveins .243. Fløyta jeg brukte var Predator Pros. Razzpy Rabbit.. Reven kom, men jeg rakk ikke både å få skutt og filmet.
Deretter er Stian og meg på nytt ute med en blanding av fløyter. Den det ble lokket med når reven kom var "gode, gamle" Verminator Syco Tweetie.
Jaja, nok tørrprat.. Du kan jo ta en titt.. :)

Ingen kommentarer: