For English viewers

Målet med denne bloggen er å dele mine jaktopplevelser i inn- og utland. Har du noen spørsmål til meg send meg gjerne en epost: amossing@gmail.com

The purpose of this blog is to share my hunting experiences both in Norway and abroad. If you have any questions regarding my hunts, do not hesitate to drop me an email: amossing@gmail.com


Skitt jakt!
Happy hunting!

onsdag 1. august 2012

Snart bukkejakt! - Soon roe buck season!

Snart braker det løs igjen!
Jeg har de siste par årene "fulgt litt med på" en spesiell bukk. En stor bukk.
Reviret ser ut til å ha hovedsete i ujaktbare områder (les: bebyggelse). Men nå har jeg jakt i noe jeg håper er ytterkanten. I år er det denne eller ingen :)
Beklager dårlig billedkvalitet. Eneste kamera i bilen var et lite, enkelt ett. Og dessuten var det ganske lang avstand. Men at den er flott er det ingen tvil om!

The roe buck season is only days awaw now. For the last couple of years I have been following a special buck. It seems that this buck tend to spend most of his time in an area were I can't hunt (to many houses and people). This year though I have been allowed to hunt quite close. This year it must be this one or no one at all :)
Sorry for the bad pic quality. The only camera available when I spotted him yesterday was a small, simple one, and the distance was quite long. It's a great buck for sure!

1 kommentar:

Jonathan sa...

Looks like a nice buck Anders, good luck on the 10th, I'm counting down the days like a child waiting for Christmas =)