For English viewers

Målet med denne bloggen er å dele mine jaktopplevelser i inn- og utland. Har du noen spørsmål til meg send meg gjerne en epost: amossing@gmail.com

The purpose of this blog is to share my hunting experiences both in Norway and abroad. If you have any questions regarding my hunts, do not hesitate to drop me an email: amossing@gmail.com


Skitt jakt!
Happy hunting!

fredag 27. april 2012

Cover - "Jakt på villrein" ("Hunting wild reindeer")

Nå nærmer det seg lansering av Mossing & Stubberud Medias film om reinsjakt. "Jakt på villrein" ble filmet av oss høsten 2011, og vil gå i trykken snart. Planlagt lansering før jakta 2012. I filmen følger vi en rekke ulike jegere på jakt etter villrein i tre ulike villreinområder. Hardangervidda, Norefjell-Reinsjøfjell og Brattefjell-Vindeggen. Masse vakker natur og spennende jaktscener. Filmen blir på ca. 50 min + masse trailere/omtaler og bonusmateriale. Her er coveret til filmen.

English
Mossing & Stubberud Medias DVD on hunting wild reindeer is soon to put on the market. "Hunting wild reindeer" was filmed during 2011. I this film we've joined several different hunters in three different hunting areas. Lot's of beautiful scenery and exciting hunting scenes. Running time appr. 50 min + trailers and lot's of bonus material. Here's the cover.

1 kommentar:

Jonathan sa...

Looks great Anders =)